Hoe is Fortnite zo snel succesvol geworden?

We zien veel populaire games komen en gaan binnen hun leven, maar Fortnite is op zoek om te blijven, met ons recente bericht over Fortnite en Esports , ik dacht dat ik meer zou ontwikkelen over wat Epic Games , de ontwikkelaars goed hebben gedaan om zulke games te maken. een populaire titel voor alle leeftijden.

Eerst en vooral moeten we het kernspel noemen, het is levendig, vloeiend en leuk. Plezier is het sleutelwoord daar, games komen en gaan, maar zijn ze echt leuk? Wanneer was de laatste keer dat je echt die verslaving aan een game voelde, voor mij was het eerlijk gezegd terug in het Xbox 360-tijdperk. Fortnite erin slaagt om de player voortdurend willen spelen, verdienen gear en te rangschikken op, samen met hun dagelijkse beloningen, Battle Pass-systeem en andere methoden om het spel-time aan te moedigen. Bovendien, om nog te zwijgen van het feit dat de Battle Royale-modus volledig gratis is op ALLE platforms , en die op PC / PS4 in staat zijn om platformonafhankelijk met elkaar te spelen.

Dit is een van de kernfactoren die Fortnite boven alle andere multiplayer-spellen op dit moment pusht. Natuurlijk is één ding om te vermelden hun overlevingsgame-modus – Horde-modus. Dit is waar je moet betalen voor de game, die wordt geleverd met extra add-ons van de such, echter, dit is waar Fortnite misschien moet verbeteren, het mist de intense, actievolle pret die we gewend zijn in Battle Royale en voelt meer repetitief. Maar door dat te zeggen, moeten we onthouden dat deze game nog steeds in BETA is.

Doorgaan naar wat volgens mij de belangrijkste factor is, ontwikkelaars zijn zonder meer de beste die we ooit hebben gezien. Hun sociale accounts posten elk uur updates met verbeteringen aan servers, toevoegingen aan in-game content / buit samen met eigenzinnige nieuwe spelmodi om te spelen, helemaal gratis. Met elke grote update werken ze in plaats van een normaal bloggenoemd bericht met hun publiek en maken ze een goed gemaakte video waarin ze alles beschrijven wat ze hebben bijgewerkt, zelfs contact maken met kijkers, om advies en ondersteuning vragen.

De community is nooit in het ongewisse gelaten en problemen worden binnen 12 uur na melding verholpen , ze zijn echt de gouden standaard voor wat een ontwikkelaar zou moeten zijn, en daarvoor ziet u de voordelen. Hun Twitter-account heeft een constante 100.000 per week bereikt en blijft groeien, ze zijn aangekondigd als de grootste Battle Royale-game ooit, het monster van het monster PUGB.

De laatste reden die ik geloof is Content, videomakers houden van het spel en hun publiek houdt ervan om te kijken. Zo is er bijvoorbeeld een nieuwe truc om voor Fortnite gratis V-Bucks te behalen. Alleen streamen geeft Fortnite de nummer 2-kijkerswijsheid , net na de gigantische League of Legends, en YouTube ondersteunt dezelfde analyses met Content Creators die snel groeien als gevolg van hun overstap naar het spel.

Ik kan echt niet zien dat Fortnite snel doodgaat, als ze doorgaan in het tempo waarin ze zich nu bevinden met constante verbeteringen , wekelijkse toevoegingen van content en meer – ze zijn op de goede weg om een ​​van de meest succesvolle gametitels ooit te worden. Houd je ogen gesloten dit jaar op Fortnite, het zal een geweldige reis worden.